Sea of Lies: Leviathan Reef - Hidden Objects

thumbnail
۱۲ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

حل پازل یافتن اشیا جهت نجات شخصیت از دزدادن دریایی

    بررس برنامه: پرستو رحیمی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    حل معماها برای نجات و تجربه‌ی پیروزی و شکست در حل آنها در محیط مملو از راز بازی می‌تواند در جهان کودکی معنادار باشد.
    چگونگی بازی در قالب متن‎های کوتاهی به زبان انگلیسی در اختیار بازیکن قرار می‎گیرد که با توجه به وسیع بودن دامنه‌ی کلمات استفاده شده، تسلط بازیکن به زبان انگلیسی برای درک بهتر سازوکار بازی لازم است. درجه‌ی دشواری بازی قابل تغییر است و کنترل آن با ضربه زدن توسط انگشت بازیکن بر صفحه‌ی بازی انجام می‎شود. ساختار برخی از پازل‎ها حتی در درجه دشواری پایین نیز پیچیده و نیازمند دقت بالای بازیکن است.
    یافتن اشیا در محیط‎های گوناگون نیازمند تمرکز بالای بازیکن است و همچنین استفاده‌ی صحیح از اشیا در حل پازل‎ها موجب بهبود تفکر تحلیلی، مهارت حل مسئله و همچنین قدرت خلاقیت در بازیکنان می‎شود.
    تکیه‌ی اصلی بازی بر حل پازل‎ها و یافتن اشیا است اما تصاویری از آتش سوزی و حمله دزدان دریایی در آن وجود دارد که می‎تواند موجب انتقال حس هیجان و ترس مضاعف به بازیکن شود.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    بازی با حمله‎ی دزدان دریایی آغاز می‎شود که در طی آن بازیکن که در نقش دختر فرماندار شهر است به اسارت گرفته می‎شود و برای نجات جان خود مجبور به حل پازل‎هایی است که در مراحل متفاوت بازی قرار گرفته‎اند. پازل‎ها با یافتن اشیایی چون قطب نما و نامه‎هایی قدیمی انجام می‎شوند و حل کردن هر یک از معماها در گرو حل کردن معمایی دیگر است. نکته‎های کمکی نیز جهت هدایت بازیکن در مسیر بازی قرار دارند. یافتن اشیا در محیطی با تم دزدان دریایی و حل پازل‎های هر مرحله تفکر تحلیلی و حل مسئله کودکان و نوجوانان را به چالش ‎خواهد کشید. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی آن را مطالعه کنید. این بررسی در تاریخ 99/01/16 نوشته ‎شده است.

    کیفیت

    تصویر سازی شخصیت‎ها و محیط‎های بازی از گرافیک بالایی برخوردار است و تا حدی از فیلم دزدان دریایی کاراییب الهام گرفته شده‎‌اند. تصاویری از زیر آب و گنجینه‎های قدیمی نیز در بازی وجود دارد که حس واقعی داستان و تم دزدان دریایی را برای بازیکن تداعی می‎کند.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    برای دسترسی به نسخه‌ی کامل بازی پرداخت مبلغ 9.99$ لازم است.

    حریم خصوصی

    تمامی اقدامات و استراتژی‌هایی که برای جلوگیری از پخش شدن اطلاعات شخصی کاربران و به دنبال آن سوءاستفاده‌ی افراد نادرست انجام داده می‌شوند و همچنین نوع دسترسی‌هایی که برای انجام محتوایی خاص نیاز است در این بخش قرار می‌گیرد.

    برای دسترسی به برخی از نکات کمکی بازی دسترسی به اینترنت لازم است. صفحه‌ای با نام این بازی در فیس‌بوک وجود دارد که بازیکن می‌تواند عضو آن شود.

    مشخصات برنامه موبایلی

    نسخه تست شده روی iOS نامشخص
    واحد پول رایگان
    ناشر Big Fish Premium, LLC
    ارز رایگان