Silly Walks

thumbnail
۹ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

ضربات حساب‌شده بر روی صفحه برای عبور از مسیرهای پرخطر و آزاد کردن دوستان زندانی‎شده

سال: 2017
    بررس برنامه: نیلوفر غیبی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    حرکت شخصیت اصلی در بازی تنها با ضربه زدن بر روی صفحه صورت می‎گیرد و تغییرات مسیر پیش رو قابل پیش‌بینی بوده که حرکت را ساده‎تر می‎کند. بازیکنان با ارزیابی مسیر و تشخصی زمان مناسب به‌راحتی می‎توانند از مراحل عبور کنند. البته باید در نظر داشت که کسب مهارت در بازی نیاز به تکرار مراحل دارد. چالشی‎ترین نکته در انجام بازی تغییر جهت تصویر بوده که مانع از تسلط کافی بر روی حرکات می‎شود به‌خصوص در زمان‎هایی که تغییر جهت تصاویر به‌صورت مداوم صورت می‎گیرد.
    باوجود شخصیت‎های کارتونی و محتوای طنزگونه‎ی بازی روش‎ها نابودی به‌صورت اغراق‎آمیز نمایش داده‌شده‌اند. برای مثال شخصیت اصلی زیر گوشت‎کوب له می‎شود یا برخی از شخصیت‎ها در آتش نابود می‎شوند و یا مورد هدف چاقو قرار می‎گیرند.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    بازی قدم زدن احمقانه، الگویی از بازی و برنامه‎ای با همین عنوان بوده که همانند مجموعه‎های پیشین شخصیت‎ها روش‎های عجیبی برای راه رفتن دارند. در این بازی شخصیت‎های کنترلی شامل انواع غذا و میوه بوده و دشمنان و موانع را ابزار و لوازم آشپزخانه تشکیل می‎دهند. هدف اصلی در هر محله نجات دادن سایر دوستان غذایی یا میوه‎ای از زندان بوده که لازمه‎ی آن عبور از روی سطوح چیده شده با موانعی همچون چاقو، گوشت‎کوب یا آتش است. جهت‎گیری قدم‎ها بر اساس زمان ضربه زدن بر روی صفحه تعیین می‎شود که ممکن است برای کودکان کم سن در ابتدا دشوار باشد، اما با تمرین مراحل و تسلط بر مسیر‎های پیشرو انجام بازی ساده‎تر می‎شود. تغییر زاویه‎ی دید بازیکن و ایجاد موانع خطرناک‎تر ازجمله عوامل افزایش نوآوری در بازی شده و حس وابستگی به بازی را در کودکان و نوجوانان افزایش می‎دهد. گرافیک کارتونی و شوخ‌طبعی ارائه‌شده در بازی از شدت خشونت کم کرده است به‌علاوه اینکه محیط شاد و مفرحی را به وجود آورده است. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی بر مبنای نسخه 1.2.1 iOS در تاریخ 97/05/15 بعد از عبور از 6 مرحله نوشته‌شده است.

    کیفیت

    گرافیک سه بعدی و با کیفیت بازی باعث درگیر شدن تمام تمرکز و توجه بازیکن به جریان بازی می‎شود. شخصیت‎های بازی معمولاً انواع میوه، غذا یا ابزار آشپزی مانند ظرف، چاقو و … بوده که با ظاهری رنگارنگ محتوای بازی را شاد و زنده کرده‎اند. حالت طنز و حس شوخ‎طبعی در محتوای بازی مشاهده می‎شود که خود از میزان خشونت ارائه‌شده در حین نابودی شخصیت‎ها کم می‎کند. موسیقی متن بازی یکنواخت، آرام و بدون هیجانانت اضافی است که با محتوای مینیمال بازی هماهنگی دارد.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    برای افزایش قند امکان خرید درون برنامه با بسته‎های 0.99 دلاری تا 19.99 دلاری وجود دارد.

    مشخصات برنامه موبایلی

    حداقل نیازمندی اندروید ۴.۴ یا بالاتر
    نسخه تست شده روی iOS ۱.۲.۱
    سال انتشار ۲۰۱۷