Slither.io

thumbnail
۹ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

کنترل مارهای رنگی برای ثبت رکورد و نابود کردن مار رنگی سایر بازیکنان

سال: 2017
    بررس برنامه: نیلوفر غیبی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    عناوین کاربران در حالت آنلاین بدون هیچ فیلتر و محدودیتی است و برخی عناوین ممکن است نامتعارف و نامناسب باشند.
    ساختار بازی شفاف بوده و با حرکت مار در صفحه گوی‎های رنگی یا مارهای کوچک‎تر جذب می‎شود، البته اگر با مار بزرگ‎تر برخورد شود بازیکن بازی را می‎بازد. حرکت مارها لزوماً خیلی دقیق و مطابق با حرکت دست نیست.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    هدف از این بازی جمع‎آوری گلوله‎های رنگی بیشتر با نابود کردم مارهای کوچک‎تر است. این بازی به دو صورت قابل‌اجرا است و به‌جز استفاده از عکس‎العمل سریع به هیچ مهارتی نیاز ندارد. در حالت اول، بازی به‌صورت آفلاین انجام می‎شود و نتیجه بازی فقط برای خود بازیکن ثبت می‎شود. در حالت دوم، بازی به‌صورت آنلاین انجام‌شده و نتیجه بازی هر فرد بر روی بازی دیگران اثر دارد؛ به این صورت که در بازی آنلاین هر مار نماینده یک بازیکن واقعی است و اگر در بازی مار کوچک توسط مار بزرگ‎تر خورده شود در اصل این بازیکن کنترل‌کننده مار بوده است و شکست می‎خورد. بازی هیچ محدودیتی در تکرار ندارد و حتی در شروع شاید نیاز باشد چندین بار به‌صورت کوتاه بازی تکرار شود تا با چرخش‎ها آشنایی لازم حاصل شود. بازی بسیار شبیه به Agr.io است و هدف بزرگ شدن مار با خوردن سایر مار‎های رنگی است. عنوان کاربری افراد آزاد است و ممکن است عناوین نامتعارفی دیده شود. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی بر مبنای نسخه 1.5.0 iOS در تاریخ 96/07/12 نوشته‌شده است.

    کیفیت

    حرکت مارها همیشه با سرعت بازیکن هماهنگ نیست و ممکن است گاهی به علت دیر چرخیدن مار، بازیکن ببازد که ازجمله مشکلات فنی این برنامه است، البته سرعت اینترنت نیز می‎تواند بر روی این عامل تأثیرگذار باشد. تصویر پس‎زمینه‎ای بازی تیره بوده و تنها بخش‌های رنگی بازی برای گلوله‎ها و مارهای رنگارنگ است. حس رقابتی و تعقیب و گریز بین بازیکنان باعث شکل‎گیری هیجان بالایی در بازی می‎شود. موسیقی در بازی وجود ندارد.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    بازی تنهای یک نوع تبلیغ دارد که بعد از باخت نمایش داده می‎شود.

    مشخصات برنامه موبایلی

    حداقل نیازمندی اندروید ۲.۳ یا بالاتر
    نسخه تست شده روی iOS ۱.۵.۰
    واحد پول رایگان
    ناشر Steve Howse
    سال انتشار ۲۰۱۷
    ارز رایگان