Smash Hit

thumbnail
۸ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

شکست شیشه‎های آبی با گوی‎های فلزی بدون توقف در مسیر پرپیچ‎وخم

سال: 2014
    بررس برنامه: نیلوفر غیبی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    با نشانه گرفتن شیشه‎های هدف و مانع با گوی خرد می‎شوند و با بالا رفتن مراحل سرعت بازی بیشتر می‎گردد و به‌مرور دشوارتر می‎شود. درزمانی که چرخش صفحه به مراحل اضافه می‎شود، سختی بازی بیش‎تر از پیش است و در شروع بازی راهنمایی برای آشنا شدن با نحوه بازی وجود دارد.
    محیط بازی و ترکیب رنگ‎ها باعث افزایش تمرکز بازیکنان و آرامش می‎شود.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    هدف اصلی این بازی شکستن شیشه‎های آبی و طوسی با گوی‎های فلزی است. بازی در عین سرگرم‌کننده بودن، زمینه هیپنوتیزم و درمانی دارد و با همراهی تم ملایم و موسیقی تمرکز بازیکن افزایش می‎یابد و درنهایت آرامش ناشی از خرد کردن شیشه‎ها باعث خارج شدن تنش‎های فردی می‎گردد و رضایت بازیکن را بالا می‎برد. با شروع بازی تصویر زمینه حرکت می‎کند و رو به جلو می‎رود. تعدادی گوی محدود موجود است که با زدن و خرد کردن هر شیشه آبی‌رنگ تعداد این گوی‎ها بیش‎تر می‎شود. در طول مسیر موانعی به شکل در، لیزر و شیشه‎های طوسی‌رنگ وجود دارد و اگر با پرتاب گوی درها باز نشوند یا شیشه‎های مانع خرد نشوند با برخورد به آن‎ها امتیاز کم می‎شود. این بازی به‌مرور سرعتی‎تر می‎شود و بازیکن نیاز به تمرکز بالا جهت طی کردن مسیر بیش‎تر دارد. عکس‎العمل بازیکن در ابتدا بسیار اهمیت دارد، ولی بعد از چندین بار بازی کردن مراحل و محل حضور شیشه‎ها برای بازیکن مشخص می‎گردد و آمادگی بیشتری جهت پرتاب گوی به دست می‎آید. قابلیت‎های ویژه در طول بازی کسب می‎شوند و به انتخاب بازیکن در زمان موردنیاز استفاده می‎گردند. در طول مسیر با عبور از درگاه‎های اصلی امکان ذخیره‎سازی وجود دارد و در صورتی که حالت ویژه بازی خریداری‌شده باشد، بازیکن می‎تواند از این قابلیت استفاده کند. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‏‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی بر مبنای نسخه 1.4.0 iOS در تاریخ 96/07/22 نوشته‌شده است.

    کیفیت

    این بازی ازنظر ظاهری به دو صورت باکیفیت و کم کیفیت وجود دارد که در تنظیمات بازی قابل‌تغییر است. بازی گرافیک بالایی دارد و موسیقی ملایم در کنار تغییر رنگ ملایم بازی باهم هماهنگی بالایی دارند.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    بازی حالت Premium دارد که با پرداخت 2 دلار می‎توان بعد از باخت از نقاط ذخیره‌شده ادامه بازی را ادامه داد. چالش شکست رکورد شخصی و دیدن مراحل بعدی از علل ادامه و پایداری بر روی انجام بازی است.

    مشخصات برنامه موبایلی

    حداقل نیازمندی اندروید ۲.۳ یا بالاتر
    نسخه تست شده روی iOS ۱.۴.۰
    واحد پول رایگان
    ناشر Mediocre AB
    سال انتشار ۲۰۱۴
    ارز رایگان