Spot it: A card game to challenge your friends

thumbnail
۸ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

رقابتی دوستانه بر سر پیدا کردن اشیای مشابه

سال: 2017
    بررس برنامه: نیلوفر غیبی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    کنترل بازی بسیار ساده و بدون هیچ نوع چالش جدید از ابتدا تا انتها به یک شکل تکرار می‎شود. در ابتدای بازی شخصیت کارتونی اصلی به شکل دستی بنفش‌رنگ، نحوه بازی و بخش‎های بازی را توضیح می‎دهد. هیچ راه درست و غلطی وجود ندارد و با تکرار سرعت بازیکنان بیشتر خواهد شد.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    این بازی از نوع رقابتی و بسیار ساده در فضای بسیار دوستانه شکل می‎گیرد، به‌طوری‌که اگر عنوان کاربری کلمه نامتعارفی انتخاب شود خطا می‎دهد و مانع می‎شود. در بازی سه دایره وجود دارد که یک دایره برای بازیکن، یک دایره برای حریف و یک دایره اصلی وجود دارد. قانون بازی پیدا کردن شکل مشابه بین دایره بازیکن و دایره اصلی است که با زدن روی شکل در دایره بازیکن، شکل مرتبط در دایره اصلی نیز حذف می‎شود. رقابت با رقیب تصادفی یا دوست انتخاب‌شده صورت می‎گیرد و بازیکنان می‎توانند برای پیشرفت کردن با پول واقعی خرید درون برنامه داشته باشند یا با مشاهده تبلیغ سکه به دست بیاورند. برای عضویت در برنامه سه‌راه وجود دارد: حالت مهمان، عضویت با Facebook و عضویت با حساب کاربری خاص بازی. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی بازی را مطالعه کنید. این بررسی بر اساس نسخه 1.0.16 iOS در تاریخ 96/0617 نوشته‌شده است.

    کیفیت

    درعین‌حال که شخصیت‎های کارتونی بازی به نظر سرگرم‌کننده می‎آیند، اما به‌مرور به علت تکراری شدن تأثیر مثبت خود را برای بازیکن از دست می‎دهند. رنگ‎های استفاده شده در طراحی شخصیت‎ها و جزئیات شاد و رنگارنگ‎اند و موسیقی متن بدون هیچ هیجانی در هنگام رقابت به‎گوش می‎رسد.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    در بازی سکه‏‎هایی استفاده می‎شود که بازیکنان در صورت نیاز می‎توانند به‌صورت خرید درون برنامه سکه‎هایشان را بیشتر کنند، که این کار از راه خرید جواهر صورت می‎گیرد. برای افزودن جواهر یا رعد (جهت شروع رقابت) می‎توان تبلیغ درون برنامه‎ای نیز مشاهده کرد.

    مشخصات برنامه موبایلی

    حداقل نیازمندی اندروید ۴.۱ یا بالاتر
    نسخه تست شده روی iOS ۱.۰.۱۶
    واحد پول رایگان
    ناشر Asmodee Digital
    سال انتشار ۲۰۱۷
    ارز رایگان