Stick Hero

thumbnail
۶ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

کمک به نینجا برای گذر از ستون‎های بازی و ثبت رکورد

سال: 2014
    بررس برنامه: پرستو رحیمی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    بازی برای سرگرمی تهیه شده است و سازو‎کار آن نیز ساده است. دشواری بازی در تخمین اندازه‎ی صحیح فاصله‎ی میان دو ستون است که به خصوص در شروع بازی اصلاً ساده نخواهد بود. تسلط بر بازی نیاز به صرف زمان و بار‎ها انجام آن دارد.
    با کوتاه‎تر یا بلند‎تر بودن پل نینجا سقوط می‎کند. تصویری از او نمایش داده نمی‎شود اما پس از سقوط تصویر بازی مدت زمان بسیار کوتاهی می‎لرزد.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    بازیکن در این بازی باید به نینجای کوچکی کمک کند تا از ستون‎ها بازی عبور کند و رکورد به دست بیاورد. نینجا روی یک ستون ایستاده است بازیکن باید با نگه داشتن انگشت خود روی صفحه‎ی بازی پل‎هایی بسازد تا نینجا را از ستونی به ستون دیگر برساند. ساختن پل‎ها به تنهایی هیچ دشواری ندارد اما فاصله‎ی ستون‎ها از یکدیگر متفاوت است و ساختن پلی کوتاه‎تر یا بلند‎تر از این فاصله منجر به سقوط نینجا می‎شود. در هنگام سقوط نینجا هیچ تصویری از جراحت یا خون نمایش داده نمی‎شود. جوایزی مثل گیلاس نیز در مسیر بازی وجود دارد. گیلاس‎ها به بازیکن کمک می‎کند تا شکل ظاهری نینجا را تغییر دهد. انجام صحیح بازی تا حدی به درک بازیکن از مفهوم اندازه مربوط است و تسلط بر آن چالش‎برانگیز خواهد بود. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی آن را مطالعه کنید. این بررسی بر مبنای نسخه‎ی 2.2 iOS در تاریخ 99/03/17 نوشته‎ شده است.

    کیفیت

    اگر چه ساختار بازی یکنواخت است اما کیفیت خوب تصاویر از خسته‎کننده شدن آن جلوگیری کرده است. پس از هر بار باخت تصویر پس‎زمینه تغییر می‎کند که شامل تصاویر متنوعی مثل طبیعت برفی به همراه آدم‎برفی‎های فانتزی، کوهستان و سبزه‎زار هستند. صداگذاری‎های متفاوتی مانند صدای پرندگان نیز در بازی وجود دارد.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    برای تهیه‎ی گیلاس‎های اضافی حداقل مبلغ 0.99$ لازم است. در صورت اتصال به اینترنت تبلیغات زیادی در جریان بازی پخش می‎شود.

    حریم خصوصی

    تمامی اقدامات و استراتژی‌هایی که برای جلوگیری از پخش شدن اطلاعات شخصی کاربران و به دنبال آن سوءاستفاده‌ی افراد نادرست انجام داده می‌شوند و همچنین نوع دسترسی‌هایی که برای انجام محتوایی خاص نیاز است در این بخش قرار می‌گیرد.

    برای انجام بازی دسترسی به اینترنت نیاز نیست اما بازیکن می‎تواند به اینترنت متصل شود و جوایزی دریافت کند. جوایز دریافتی تأثیر زیادی در روند بازی ندارند. بازیکن می‎تواند امتیاز کسب‎شده‎ی خود در بازی را از طریق شبکه‎های پیام‎رسان برای دوستان خود بفرستد.

    مشخصات برنامه موبایلی

    نسخه تست شده روی iOS ۲.۲
    واحد پول رایگان
    ناشر Ketchapp
    سال انتشار ۲۰۱۴
    ارز رایگان