Study Bunny: Focus Timer

thumbnail
۶ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

تجربه مطالعه با دفترچه‎ی برنامه‎ریزی فانتزی

سال: 2019
    بررس برنامه: پریا کنکاشور

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    استفاده از این برنامه هیچ‌گونه پیچیدگی ندارد و بسیار ساده طراحی شده است. پس از نصب بازی توضیحات بسیار کامل و دقیقی از نحوه‎ی استفاده از تمامی بخش‌های برنامه توسط خرگوش ارائه می‎شود که دانش‎آموز با استفاده از توضیحات، کاملاً به روند و عملکرد برنامه مسلط خواهد شد.
    دانش‎آموز با استفاده از این برنامه روش برنامه‎ریزی کردن و تخصیص زمان به فعالیت‎ها را تمرین می‎کند. همچنین با استفاده‎ی مداوم از برنامه کودکان و نوجوانان می‎توانند تمرکز خود را برای مطالعه و درس خواندن ارتقا دهند.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    این برنامه جهت کمک به کودکان و نوجوانان جهت برنامه‎ریزی زمان مطالعه و درس خواندن است. در این برنامه بخش‎های مختلفی وجود دارد که به دانش آموز کمک می‎کند تا کارهای روزانه خود را برنامه‌ریزی کرده و بتواند به روش‌های تشویقی و به ترتیب اولویت آنها را انجام دهند. دانش آموز به کمک این برنامه می‎تواند برای هر درس خود به طور مجزا زمان‎بندی داشته باشد و برای مطالعه‎ی هر درس زمان مشخصی را تعیین کند. دانش‎آموزان حتی می‎توانند مطابق با نیاز خود به تعداد نامحدودی فلش کارت بسازند و مدام آنها را تمرین کنند. بخش آماری برنامه به کاربر اجازه می‎دهد تا به اطلاعاتی از جمله میزان مطالعه روزانه، هفتگی و ماهانه خود دست یابد. در طول استفاده از برنامه دانش‎آموز در اتاق خرگوشی قرار دارد که نام او را خودش تعیین کرده و می‎تواند به او رسیدگی کند و پس از گذشت هر ده دقیقه مطالعه، سکه‎ای به عنوان جایزه دریافت می‎کند. سکه‎ها پس از ذخیره شدن برای خرید وسایل مختلف برای خرگوش استفاده می‎شوند که این امر برای افزایش انگیزه‎ی کاربران طراحی‎شده است. همچنین برای افزایش تمرکز می‎توان از موسیقی‎های آرامش‎بخش داخل برنامه استفاده کردکودکان و نوجوانان با استفاده از این برنامه می‌توانند با تفریح در فضای شاد و کودکانه به مرور ساعات مطالعاتی خود را افزایش دهند. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی بر مبنای نسخه‌ی Android 13.4.0 در تاریخ ۹۸/0۷/۲۵ نوشته‌شده است.

    کیفیت

    این برنامه دارای فضای فانتزی و دلنشینی است که درس خواندن را برای کاربر جذاب میکند. محیط نقاشی شده و کارتونی استفاده از گزینه‌های تزئین کننده‌ و شیرین همچنین تنوع رنگ بالایی که در برنامه بکار رفته آن را دوست داشتنی و جذاب میکند. امکانات کاربردی از جمله ایجاد کوئیز‌های کوتاه و ثبت اطلاعات جزئی از زمان‌های استفاده میتواند در پیشرفت و بهبود زمان مطالعه مفید بازیکن موثر باشد.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    در حین استفاده از برنامه و در صورت اتصال به اینترنت تبلیغاتی نمایش داده می‎شود. همچنین برای استفاده از برخی امکانات بازی می‌توان بعد از مشاهده‎ی تبلیغات از آنها استفاده کرد.

    مشخصات برنامه موبایلی

    نسخه تست شده روی اندروید ۱۳.۴.۰
    واحد پول رایگان
    ناشر Superbyte
    سال انتشار ۲۰۱۹
    ارز رایگان