
قرارگیری در یک فضای مجازی و تلاش برای جذب مخاطب بیشتر
سنجهها
آنچه والدین باید بدانند
این بازی نقشآفرینی، فضایی شبیه به یک شبکهی اجتماعی دارد. بازیکن نقش یک تأثیرگذار (influencer) در یک شبکهی اجتماعی را دارد و باید حساب کاربریاش را با رفتن به ماجراجوییهای متفاوت مدیریت کند تا بتواند دنبالکنندهی بیشتری به دست بیاورد. بازی یک نقشهی اصلی دارد که در بخشهای مشخصشدهی آن جریانهای متفاوتی در انتظار بازیکن هستند به طور مثال او گاهی باید با دشمنان بجنگد گاهی هم باید از نمایشگاههای هنری بازی دیدن کند. با توجه به شبیهسازی بازی به یک شبکهی اجتماعی، بازیکن باید از هشتگهای متفاوت استفاده کند یا ماجراجوییهایش را هیجانانگیزتر کند تا افراد بیشتری او را دنبال کنند. البته که دنبالکنندهها واقعی نیستند اما اگر میزان دیده شدن ماجراجویی بازیکن زیاد شود کمکهایی مانند امتیاز و وسایلی برای از بین بردن دشمنان مانند بمب هم از طرفدارنش دریافت میکند. بازی بسیار تعاملی است و ممکن است هر کاربر تجربهی متفاوتی از انجام آن داشته باشد. به طور مثال میتوان با استفاده از جملات از پیشتعیینشده با بعضی شخصیتهای مجازی بازی گفتگو کرد اما روند این انتخابها مهم است و میتواند بازیکن را در به سرانجام رساندن مأموریت موفق کند یا باعث شکستش شود. جنگهای بازیکن خشونت زیاد، خون و جراحت ندارند اما حمله کردن به دیگران برای دیده شده بیشتر پیام نامناسبی را منتقل میکند. علاوه بر وجود کلمات نامناسب، بازی تبلیغات زیادی هم دارد. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته میشود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی بر مبنای نسخهی 1.9.0 iOS در تاریخ 1400/04/01 نوشته شده است.
کیفیت
تصاویر بازی طراحی خلاقانه و جدیدی دارند. رنگها با هم تناسب دارند و سایههای دقیق آنها باعث شده است تا تصاویر واقعیتر به نظر برسند. شخصیت اصلی که بازیکن آن را هدایت میکند یک موجود کوچک است که گاهی رفتارهای جالبی دارد. نقشهی اصلی بازی با اینکه جزئیات زیادی ندارد و وسیع نیست اما به نوعی است که بازیکن به کشف آن تشویق میشود. موسیقی بازی ریتم یکنواختی دارد و در بیشتر مراحل یکسان است. بازی جز فهرست انتخابی رویداد Kyoto BitSummit 7 Spirits در سال 2019، نامزد Taipei Game Show Best Narration در سال 2020، برندهی Taipei Game Show Best Mobile Game در سال 2020 و نامزد IMGA Global در سال 2020 شده است.
مصرف گرایی
برای به دست آوردن بعضی تواناییهای جنگی پرداخت پول و خرید درون برنامه لازم است با دیدن فیلمهای تبلیغاتی میتوان میزان امتیازهای کسبشده را افزایش داد. در بین استوریهای بازی تبلیغ بعضی محصولات دیگر و نامرتبط با فضای بازی وجود دارد.
حریم خصوصی
برای انجام بازی اتصال به اینترنت نیاز نیست اما برای استفاده از تمام امکانات آن، مانند نشان داده شدن تمام مأموریتها، دسترسی به اینترنت لازم است.