Super Salon

thumbnail
۶ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

ارائه‎ی خدمات گوناگون به مشتریان در یک سالن زیبایی

سال: 2020
    بررس برنامه: پرستو رحیمی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    در این بازی کودکان به عنوان مسئول یک سالن زیبایی ایفای نقش می‎کنند و همانند بازی شغلی در نقش خود ظاهر می‎شوند که می‎تواند در دنیای کودکی معنادار باشد.
    بیشتر مشتریان خانم هستند و تعدادی از آن‎ها پوشش مناسب ندارند و با کلیشه‎های جنسیتی طراحی شده‎اند. کودکان در این بازی با انواع ابزار پاک‌سازی پوست و لوازم‌آرایش مخصوص بزرگسالان آشنا می‎شوند و از آن‎ها برای تغییر شکل ظاهری مشتری استفاده می‎کنند.
    انجام بخش‎های متفاوت بازی ممکن است برای کودکان خردسال دشوار باشد اما به علت ساختار یکنواخت بازی و نبود نوآوری پس از گذشت مدت کوتاهی کودک جریان بازی را به خوبی درک خواهد کرد. تعداد فیلم‎های تبلیغاتی که در جریان بازی نمایش داده می‎شود بسیار زیاد است.
    تعدادی از مشتریان در فک یا بینی خود دچار مشکل شدید هستند به طوری‎ که فک کاملاً کج است و از حالت طبیعی خود خارج شده است که می‎تواند باعث ترس کودکان حساس شود. تصاویری از تزریق آمپول به لب برای برجسته کردن آن در بازی وجود دارد.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    بازی در سبک شبیه‎سازی ساخته شده و بازیکن عهده‎دار یک سالن زیبایی است. شخصیت‎های متفاوتی در قالب مشتری در هر مرحله از بازی قرار دارند که بازیکن خدماتی مثل ابرو برداشتن، گذاشتن ماسک صورت، پاک‎‎سازی پوست و آرایش صورت را برای مشتریان خود انجام می‎دهد و امتیاز کسب می‎کند. امتیازات کسب‎شده به بازیکن کمک می‎کند تا دکوراسیون سالن خود را تغییر دهد و آن را به محیطی زیباتر تبدیل کند. در مراحل بالاتر بازی، خدمات تخصصی‎تر مثل تغییر حالت بینی، فک، لب و گونه نیز وجود دارد. بازی محتوای آموزشی ندارد اما حضور مشتریان و ارائه‎ی خدمات گوناگون زیبایی به هر یک از آن‎ها می‎تواند برای کودکان علاقه‎مند جذاب باشد. فیلم‎های تبلیغاتی بسیاری در بازی قرار دارند. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی برنامه را مطالعه کنید. این بررسی بر مبنای نسخه‎ی 1.3.6 iOS و در تاریخ 99/04/14 نوشته‎ شده است.

    کیفیت

    تنوع بالایی در طراحی ظاهر مشتریان وجود دارد. خدمات زیبایی مشابه با واقعیت و با رعایت جزئیات تصویر سازی شده است. عکس مشتریان قبل و بعد از انجام خدمات زیبایی در پایان هر مرحله برای بازیکن نمایش داده می‎شود که خود می‎تواند علاقه‎مندی به محیط بازی را افزایش دهد.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    برای حذف تبلیغات پرداخت 3.99$ لازم است.

    حریم خصوصی

    تمامی اقدامات و استراتژی‌هایی که برای جلوگیری از پخش شدن اطلاعات شخصی کاربران و به دنبال آن سوءاستفاده‌ی افراد نادرست انجام داده می‌شوند و همچنین نوع دسترسی‌هایی که برای انجام محتوایی خاص نیاز است در این بخش قرار می‌گیرد.

    دسترسی به اینترنت برای انجام بازی لازم نیست اما برای خارج کردن برخی لوازم مانند عینک آفتابی و کلاه اتصال از حالت قفل به اینترنت نیاز است.

    مشخصات برنامه موبایلی

    نسخه تست شده روی iOS ۱.۳.۶
    واحد پول رایگان
    ناشر Lion Studios LLC
    سال انتشار ۲۰۲۰
    ارز رایگان