Super Senso

thumbnail
۱۲ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

حمله به رقیب با استفاده از ماشین‎آلات و نیروهای مختلف برای نابودی ساختمان مرکزی دشمن و کسب امتیاز

سال: 2017
    بررس برنامه: نیلوفر غیبی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    قوانین حرکتی و حمله‎ی هر نیرو با دیگری تفاوت دارد و تسلط بر سازوکار هر یک در جریان مبارزه اهمیت داشته و نیاز به زمان دارد. در حالی که آموزش اولیه برای درک عملکرد نیروها مهم است، اما همچنان شلوغی بازی و تغییر ساختار زمین در هر مبارزه کار را دشوار می‎کند.
    محور برد و باخت بازی بر اساس تفکر خلاقانه بنا شده است که با پیش‌بینی حرکات رقیب، می‎توان استراتژی مناسبی جهت مقابله و برد طرح‎ریزی کرد. نوجوانان در این بازی از قدرت تفکر تحلیلی استفاده می‎کنند و با مشاهده حرکات حریف و الگو گرفتن از آن، راه‎های خلاقانه بیشتری را ابداع می‎کنند.
    برد و باخت در هر مبارزه مبتنی بر نابودی ساختمان مرکزی طرفین است که با پرتاب موشک، لیزر، تیر و ضربه‎ی مستقیم نیروهای پیاده میسر می‎شود. حمله‎ها و انفجارها به‌صورت کارتونی نمایش داده می‎شود لاشه‎ی نیروهای نابود شد با ظهور قطرات سبزرنگ محو می‎شود.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    در این بازی نوجوانان با نیروها دشمن رقابت می‎کنند تا به سیاره‎های جدید با موجودات جدید دست پیدا کنند. تاکتیک‎های دفاعی و حمله هر نیرو با دیگری متفاوت است و درک روش بازی و تسلط بر توانایی‎های کسب‌شده زمان‏‎بر است. نابودی ساختمان اصلی به معنای برد و پیروزی بوده که برای رسیدن به آن باید نیروهای سر راه را با انواع تیر و بمب نابود کرد. خشونت بازی به‌صورت کارتونی نمایش داده می‎شود و فضای شاد زمینه‎ی بازی مانع از ایجاد شدن حس واقع‌گرایانه می‎شود. تفکر استراتژیک، پیش‌بینی حمله‎های رقیب و استفاده از روش‎های خلاقانه ترکیب برد بازی را می‎سازند که نوجوانان در طول بازی از آنها استفاده می‎کنند. بخش‎های جانبی بسیار زیادی در بازی قرار دارد که در داستان اصلی بازی و رقابت نقش‎های متفاوتی را ایفا می‎کنند، مانند بخش صندوق‎ها که باعث یافتن نیروهای جدید می‎شود و بخش پازل‎ها که سکه‎های تحت اختیار را افزایش می‎دهد تا نیروها ارتقا پیدا کنند. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی برمبنای نسخه 1.15.1 iOS در تاریخ 97/04/04 بعد از پیروز در 5 نبرد نوشته‌شده است.

    کیفیت

    گرافیک بازی دو بعدی و با کیفیت به نسبت خوبی طراحی‌شده است که با استفاده‎ی ترکیبی از رنگ‎های متنوع و شاد از ایجاد فضای دلگیر و ترسناک جنگی جلوگیری کرده است. موسیقی بازی بدون هیجان و آرامش‎بخش است که مانع از ایجاد تنش در حین حمله‎ها می‎شود. شخصیت‎ها تنها جنبه‎ی نمایشی دارند و ساختار به‌ظاهر فلزی نیروهای مختلف تأکیدی بر ساختار خشونتی بازی است.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    با مشاهده‎ی تبلیغات ویدیویی صندوق‎های جایزه ارتقا می‎یابند. بسته‎های خرید درون برنامه برای افزایش کلید‎های بنفش از 0.99 دلار تا 99.99 دلار وجود دارد.

    حریم خصوصی

    تمامی اقدامات و استراتژی‌هایی که برای جلوگیری از پخش شدن اطلاعات شخصی کاربران و به دنبال آن سوءاستفاده‌ی افراد نادرست انجام داده می‌شوند و همچنین نوع دسترسی‌هایی که برای انجام محتوایی خاص نیاز است در این بخش قرار می‌گیرد.

    برای انجام بازی اتصال دائمی اینترنت نیاز است و برای شروع بازی توافق با قوانین و مقررات حریم خصوصی اجباری است. در صفحه اصلی لینکی برای ارتباط با Facebook، Twitter، Instagram و کلوپ سنسو وجود دارد.

    مشخصات برنامه موبایلی

    حداقل نیازمندی اندروید ۴.۴ یا بالاتر
    نسخه تست شده روی iOS ۱.۱۵.۱
    واحد پول رایگان
    ناشر HungHo Online Entertainment America Inc
    سال انتشار ۲۰۱۷
    ارز رایگان