Super Stylist

thumbnail
۱۴ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

جور کردن شکل‎های ظاهری از میان دسته‌بندی‌های متفاوت

سال: 2019
    بررس برنامه: پرستو رحیمی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    تمامی شخصیت‎های بازی با کلیشه‎های جنسیتی طراحی شده‎اند. تصاویری از مدل‎های خانم با لباس زیر و رفتن مشتریان به کلاب در بازی قرار دارد. برخی از شخصیت‎ها نیز دارای پوشش مناسبی نیستند.
    سازوکار انجام بازی ساده است و در ابتدا توسط متن‌های کوتاهی به بازیکن آموزش داده می‌شود. در برخی موارد جهت راضی بودن شخصیت‎ها از شکل ظاهری ایجاد شده بازیکن مجبور به تغییر شکل ظاهری ایجاد شده‎ است. فیلم‎های تبلیغاتی که مکرراً در بازی پخش می‎شود باعث کندی بسیار در روند بازی شده‌ ‎است.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    نام اندروید بازی Super Stylist – Dress Up & Style Fashion Guru است. بازیکن در نقش یک طراح لباس از میان آیتم‎های متفاوت موجود در برنامه مثل پیراهن، کفش و زیورآلات برای مشتریان خود شکل‎های ظاهری مختلفی ایجاد می‎کند و از فروش آن‎ها سود کسب می‎کند و می‎تواند از سود حاصل شده جهت در اختیار داشتن آیتم‎های بیشتری استفاده کند. مکالمات بسیاری در جریان بازی میان شخصیت و مشتریان خود وجود دارد که اگرچه تمامی شخصیت‎ها افراد بزرگسال هستند اما اشاراتی به رفتن به قرار ملاقات عاشقانه و همچنین تصاویری از حضور مشتریان در کلاب وجود دارد. بازی هدف آموزشی ندارد و تنها برای سرگرمی ساخته‌ شده است اما می‎تواند برای بازیکنان علاقه‎مند به طراحی لباس جذاب باشد. فیلم‎های تبلیغاتی بسیار زیادی در بازی قرار دارد که باعث محدود شدن علاقه‎مندی به استفاده طولانی‌مدت از برنامه می‎شود. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی برنامه را مطالعه کنید. این بررسی برمبنای نسخه‎ی 1.4.6 iOS در تاریخ 99/02/8 نوشته ‎شده است.

    کیفیت

    آیتم‎های متفاوتی از لباس، کفش، زیورآلات، عینک و … در بازی وجود دارد که به همراه نمایش تصاویری چون راه رفتن مدل‎ها در مراسمی جهت نمایش لباس‎ها و همچنین حضور آن‎ها روی فرش قرمز و نمایش مکانی جهت عکس‎برداری از آن‎ها، حس واقعی شغل طراح لباس را برای بازیکن تداعی می‎کند.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    سود به دست آمده در بازی به از قفل بیرون درآوردن آیتم‎های بازی کمک خواهد کرد. اما بازیکن می‌تواند با پرداخت مبالغی از 3.99$ تا 139.99$ و خرید درون برنامه، آیتم‎ها را در اختیار داشته باشد و تبلیغات را نیز از جریان بازی حذف کند.

    حریم خصوصی

    تمامی اقدامات و استراتژی‌هایی که برای جلوگیری از پخش شدن اطلاعات شخصی کاربران و به دنبال آن سوءاستفاده‌ی افراد نادرست انجام داده می‌شوند و همچنین نوع دسترسی‌هایی که برای انجام محتوایی خاص نیاز است در این بخش قرار می‌گیرد.

    بازی لینکی در فیس‎بوک دارد. دسترسی به اینترنت برای انجام بازی لازم است.

    مشخصات برنامه موبایلی

    نسخه تست شده روی iOS ۱.۴.۶
    واحد پول رایگان
    ناشر Baby Education Animal Weather Toys LTD
    سال انتشار ۲۰۱۹
    ارز رایگان