Table Tennis Touch

thumbnail
۶ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

انجام ورزش تنیس روی میز در حالت‎های متفاوت

سال: 2014
    بررس برنامه: پرستو رحیمی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    بخش آموزشی بازی بسیار کامل است و بازیکن را با چگونگی انجام بازی به خوبی آشنا می‎کند. جریان بازی مخصوصاً در هنگام اتصال به اینترنت دچار وقفه‎های زیادی می‎شود. فیلم‎های تبلیغاتی در بازی وجود دارد.
    بازیکن در جریان بازی با تنیس روی میز و نحوه‎ی برخی حرکت‎های این ورزش به طور غیر مستقیم آشنا می‎شود.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    در ابتدا کودک در بخشی آموزشی با یک روبات با ظاهری دوستانه قرار می‎گیرد و اصول اولیه‎ی تنیس روی میز (پینگ‎پونگ) را مثل ضربه‎ی سرویس و ضربه‎‎ی چرخشی می‎آموزد. پس از آن کودک می‎تواند در یکی از بخش‎های امتیازی، شغل و رقابت با دوستان شرکت کند. در حالت امتیازی، قسمت‎هایی از زمین حریف مشخص می‎شود و کودک در زمانی محدود توپ‎ها را به سمت قسمت مشخص شده پرتاب می‎کند. در حالت شغل، جریان بازی از تمرین در سالن‎های کوچک شروع می‎شود و به مسابقات جهانی و به دست آوردن جوایز بین‎المللی می‎رسد. در حالت رقابت آنلاین، بازیکنان تنها قادر به مسابقه با افرادی هستند که از اینترنت وای‎فای مشترک استفاده می‎کنند. این موضوع رقیبان بازیکن را به اعضای خانواده و دوستان نزدیک محدود می‎کند و امنیت بیشتری برای استفاده‎ی کودکان کم سن از بازی ایجاد کرده است. بازی محتوای آموزشی ندارد و تنها به سرعت عمل بازیکن نیاز دارد اما به طور حتم برای علاقه‎مندان به این ورزش جذاب خواهد بود. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی برنامه را مطالعه کنید. این بررسی بر مبنای نسخه‎‎ی 3.1.0305 iOS و در تاریخ 99/04/5 نوشته‎ شده است.

    کیفیت

    سالن‎های متفاوت در این بازی وجود دارد که تمامی آن‎ها مشابه با سالن‎های واقعی طراحی شده‎اند. شخصیتی در بازی وجود ندارد و بازیکن و حریفان فقط در قالب راکت نمایش داده می‎شوند. صدای برخورد توپ با میز به خوبی در بازی شنیده می‎شود. چالش‎هایی مثل بازی در میز نصفه هم در بازی وجود دارد که هیجان بازی را بیشتر کرده است.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    برای در اختیار داشتن شکل‎های ظاهری متفاوت راکت پرداخت حداقل 1.39$ لازم است.

    حریم خصوصی

    تمامی اقدامات و استراتژی‌هایی که برای جلوگیری از پخش شدن اطلاعات شخصی کاربران و به دنبال آن سوءاستفاده‌ی افراد نادرست انجام داده می‌شوند و همچنین نوع دسترسی‌هایی که برای انجام محتوایی خاص نیاز است در این بخش قرار می‌گیرد.

    دسترسی به اینترنت برای انجام این بازی لازم نیست اما برای قرار‎گیری در رقابت آنلاین اینترنت نیاز است. در صورت اتصال به اینترنت فیلم‎های تبلیغاتی پخش می‎شوند.

    مشخصات برنامه موبایلی

    نسخه تست شده روی iOS ۳.۱.۰۳۰۵
    واحد پول رایگان
    ناشر Yakuto Limited
    سال انتشار ۲۰۱۴
    ارز رایگان