Temple Run 2

thumbnail
۱۰ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

فرار کردن از دست هیولای معبد و جمع‌کردن سکه‎ها

سال: 2017
    بررس برنامه: نیلوفر غیبی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    برخی از شخصیت‎های زن داستان پوشش نامتعارفی دارند.
    قوانین بازی شامل حرکت به سمت چهار جهت اصلی است و دشواری بازی در زمان اجرای این حرکات است، به‌خصوص با تغییرات ناگهانی تصویر که مانع دیدن موانع در حین حرکت می‎شود. برخی از موانع به‌صورت ناگهانی ظاهر می‎شوند و در مواقع چرخش یا سرخوردن تصویری از مسیر مشاهده نمی‎شود. گزینه‎های بازی در هم پیچیده و نامنظم‎اند.
    بازی زمانی به اتمام می‎رسد که شخصیت اصلی پرت می‎شود، به مانع برخورد می‎کند و نقش بر زمین می‎شود یا توسط هیولای پشت سر خود گرفته می‎شود.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    این بازی از مجموعه دویدن تا بی‎نهایت است که دزد جواهرات معبد به‌عنوان شخصیت اصلی داستان از دست هیولای وحشی داخل معبد فرار می‌کند. علت دزدی یا شئ برداشته‌شده مشخص نیست و تنها هدف بازی فرار سریع و کسب سکه‎ها در میان راه است. رفتار هیولای بازی در زمان دستگیری شخصیت اصلی بسیار خشونت‎آمیز است و با گرفتن پای دزد و تکان دادنش در فضا باعث اتمام بازی می‎شود. گرافیک شلوغ و نامنظم بازی در کنار خطاهای دیداری در هنگام چرخش ازجمله عوامل قابل‌بهبود بازی است. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی بر مبنای نسخه 1.49.1 iOS در تاریخ 97/04/26 نوشته‌شده است.

    کیفیت

    بیشتر شخصیت‎های بازی برگرفته‌شده از افراد واقعی مانند Maria Selva یا Cleopatra بوده که ظاهرشان نیز تقریباً بر اساس واقعیت طراحی‌شده است. برخلاف شخصیت‎های واقع‎گرایانه‎ی بازی، فضاسازی‎ها و رویدادها به‌صورت کارتونی نمایش داده می‎شوند. موسیقی متن پر از هیجان و تنش است و بیشتر مانع از تمرکز بازیکن شده تا هیجان بازی را افزایش دهد. تغییر جهت‎ها و کنترل در زمان چرخش با دیرکرد همراه بوده که هدایت را دشوار می‎کند.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    بسته‎های خرید درون برنامه سکه و الماس در بسته‎های 0.99 تا 19.99 دلاری وجود دارد. تبلیغات ویدیویی در میانه بازی و برای ادامه مرحله بعد از مرگ شخصیت ارائه می‎شود.

    حریم خصوصی

    تمامی اقدامات و استراتژی‌هایی که برای جلوگیری از پخش شدن اطلاعات شخصی کاربران و به دنبال آن سوءاستفاده‌ی افراد نادرست انجام داده می‌شوند و همچنین نوع دسترسی‌هایی که برای انجام محتوایی خاص نیاز است در این بخش قرار می‌گیرد.

    امکان به اشتراک گذاشتن آمار پیشرفت بازی با استفاده از برنامه‎های داخل دستگاه وجود دارد.

    مشخصات برنامه موبایلی

    حداقل نیازمندی اندروید ۴.۰ یا بالاتر
    نسخه تست شده روی iOS ۱.۴۹.۱
    واحد پول رایگان
    ناشر Imangi Studios LLC
    سال انتشار ۲۰۱۷
    ارز رایگان