The Contender

thumbnail
۹ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

بی‌هوش کردن رقیب با زدن ضربات مداوم به صورتش

سال: 2017
    بررس برنامه: نیلوفر غیبی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    قوانین بازی بسیار ساده و بدن هیچ پیچیدگی طراحی‌شده‌اند، اما جایگاه نامناسب گزینه‎ها در میانه‎ی صفحه مانع از تسلط کامل بازیکن می‎شود. حرکت رقیب در حالت تک‎نفره بدون اصول و ساختار مشخص است که نتیجه بازی تقریباً غیرقابل‌کنترل می‎کند.
    هدف این بازی مشت بیشتر و بی‎هوشی سریع‎تر رقیب است. باوجود گرافیک پیکسلی بازی به علت الگو گیری آن از ورزش‎ واقعی بوکس و نقش بر زمین شدن شخصیت تا حدی می‎توان آن را واقع‎گرایانه در نظر گرفت. هیچ نوع خون‎ریزی یا زخمی در بازی مشاهده نشده است، اما با هر باز ضربه صدای مشت به گوش می‎رسد.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    این بازی بوکس بین دو شخصیت سیاه‎پوست و سفید‎پوست است که بدون دلیل مشخصی به یکدیگر مشت می‏زنند. برای پیشگیری از برخورد مشت به‌صورت، شخصیت‎ها در جهت راست و چپ مکان آغازین خود حرکت می‎کنند و در زمان مناسب با نشانه گرفتن مشت راست یا چپ حریف خود را تضعیف می‎کنند تا درنهایت بی‌هوش شود. بعد از بی‎هوشی مدت‌زمان کوتاهی برای بازیابی نیرو و بازگشت به رینگ مسابقه دادده می‎شود که تعداد ضربه بیشتر به صفحه به معنای نیروی بیشتر برای بازگشت است. این بازی در دو حالت انفرادی و دونفره انجام می‎شود که در حالت اول بازیکن با برنامه مسابقه می‎دهد و دو حالت دوم با یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود در کنار یکدیگر بر روی یک دستگاه با هم مبارزه می‎کنند. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی بر مبنای نسخه 1.0.1 iOS در تاریخ 97/06/06 بعد از دو برد و دو باخت نوشته‌شده است.

    کیفیت

    گرافیک دو بعدی و پیکسلی با ساختار مینیمالی که ارائه‌شده است با کیفیت بسیار پایینی طراحی‌شده که هیچ نوع جاذبه بصری را برای کودکان و نوجوانان ارائه نمی‎کند. موسیقی متن یکنواخت و کوتاه است که به‌صورت مداوم تکرار می‎شود. رنگ بستر بازی روشن است و تنها رنگ‎های شاد و برجسته مخصوص شخصیت‎های داخل رینگ مسابقه بوده که به انتخاب بازیکن قرمز یا آبی است. نگاه بازیکن از سمت بالای رینگ مسابقه بوده و تا زمان بیهوشی تصویری از چهره شخصیت‎ها وجود ندارد.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    در صورت اتصال به اینترنت تبلیغات تصویری در میانه بازی نمایان می‎شوند که برای حذف کردنشان امکان پرداخت هزینه 0.99 دلاری وجود دارد.

    مشخصات برنامه موبایلی

    نسخه تست شده روی iOS ۱.۰.۱
    سال انتشار ۲۰۱۷