The Cube - What's Inside

thumbnail
۵ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

تخریب مکعب های اطراف صندوق با چکش برای دریافت جایزه

سال: 2018
    بررس برنامه: حامد داوری

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    در قسمتی از منوی بازی سازوکار انجام بازی به صورت تصویر و به زبان انگلیسی قرار داده شده است. لازم به ذکر است که بازی بدون دخالت بازیکن نیز ادامه دارد و دخالت بازیکن تنها موجب تسریع شدن روند موفقیت است. بازی بخش جداگانه‎ای تحت عنوان منو نداشته و گزینه‎ها در اطراف صفحه اصلی پراکنده شده‎اند.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    صندوقی نهفته از جوایز مختلف در میان دیواره‎های مکعبی قرار دارد که بازیکن باید با ضربه زدن بر روی دیوارها آن را به‎دست آورد. چکش‎های داخل بازی به صورت خوردکار به دیوار ضربه می‎زنند که حتی در صورت عدم دخالت بازیکن دسترسی به صندوق امکان‎پذیر خواهد بود اما عملکرد بازیکن به این عملیات سرعت می‎بخشد. مربع‎های طلایی، الماس و چکش‎های جدید از جوایز داخل صندوق‎اند. در حین بازی به علت آنلاین بودن علاوه بر تبلیغ در پایین صفحه، به صورت دائمی تبلیغ بازی‎های دیگر نشان داده‎ می‎شود که باعث توقف در بازی می‎شوند. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی در تاریخ 98/10/28 نوشته شده و برمبنای نسخه iOS 1.2.10 است.

    کیفیت

    رنگ پس‎زمینه و گزینه‎های موجود همگی تیره و مشکلی‎اند و تنها مکعب‎های صفحه با سایر بخش‎ها تضاد رنگی دارند که به ظاهر بازی جلوه داده‎اند. موسیقی و صدایی برای بازی درنظر نگرفته‎شده است.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    در این بازی خرید درون برنامه‎ای وجود دارد. تبلیغات بنری و ویدیویی در میانه‎ی بازی ظاهر می‎شوند.

    حریم خصوصی

    تمامی اقدامات و استراتژی‌هایی که برای جلوگیری از پخش شدن اطلاعات شخصی کاربران و به دنبال آن سوءاستفاده‌ی افراد نادرست انجام داده می‌شوند و همچنین نوع دسترسی‌هایی که برای انجام محتوایی خاص نیاز است در این بخش قرار می‌گیرد.

    بازی به صورت آنلاین اجرا می‎شود .

    مشخصات برنامه موبایلی

    حداقل نیازمندی اندروید ۴.۱ یا بالاتر
    نسخه تست شده روی iOS ۱.۲.۱۰
    واحد پول رایگان
    ناشر Voodoo
    سال انتشار ۲۰۱۸