The Dreadmill: Escape the Drop

thumbnail
۶ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

پیشروی تا جای ممکن بدون افتادن از تردمیل

    بررس برنامه: پرستو رحیمی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    بازیکن می‌تواند به سادگی با ضربه زدن با انگشت خود بر صفحه بازی آن را انجام دهد. در ابتدا به علت سرعت‌بالای حرکت تردمیل‎ها و ناآشنا بودن بازیکن به فضای بازی کنترل شخصیت تا حدی مشکل است.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    شخصیت بازی روباتی کوچک است که بازیکن او را با زدن انگشت بر روی صفحه بازی، به سمت بالا و بر روی خانه‌های آبی‌رنگ تردمیل‎های متحرک حرکت می‌دهد. هرلحظه سرعت تردمیل‎ها بیشتر می‌شوند و بازیکن با حرکت سریع‌تری مجبور به پیشروی است و این در حالی است که تعداد خانه‌های آبی نیز کمتر می‌شود. همچنین در مسیر حرکت خانه‌هایی با رنگ قرمز وجود دارند که با علامت X نمایش داده می‌شوند. با جلو رفتن بازیکن تردمیل‎های پشت سر او از بین می‌روند و بازیکن تا جایی که به رکورد بالاتر برسد تلاش می‌کند تا بر روی صفحه‎ی اصلی باقی بماند. بازیکن با پیشرفت در بازی سکه‎های بیشتری به دست می‎آورد و سکه‌ها به او کمک می‌کنند که شکل‌های ظاهری متنوعی مانند توت‌فرنگی و توستر را از حالت قفل بیرون درآورد و شخصیت خود را با شکل‌های متفاوت تغییر دهد. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی برنامه و وب‎سایت اصلی آن را مطالعه کنید. این بررسی برمبنای نسخه‎ی 1.1iOS در تاریخ 98/04/7 نوشته‎شده است.

    کیفیت

    بازی از هارمونی جدید رنگ‌ها در طراحی گرافیک بهره گرفته است. طراحی آیکون‌ها و فونت‌ها جذاب بصری بازی را افزایش داده‌اند. نوع موسیقی در حال پخش، حس هیجان را بیشتر می‌کند.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    با پیشروی در بازی و به دست آوردن سکه‌های بیشتر، می‌توان شخصیت خود را ارتقا داد و آن را سریع‌تر و قدرتمندتر کرد. همچنین بازیکن می‌تواند با پرداخت پول واقعی و خرید برخی شکل‌های ظاهری و بازی با آنها تعداد سکه‌های بیشتر نسبت به حالت عادی به دست آورد. بسته‎های خرید درون برنامه 0.99 دلاری در بازی وجود دارد.

    حریم خصوصی

    تمامی اقدامات و استراتژی‌هایی که برای جلوگیری از پخش شدن اطلاعات شخصی کاربران و به دنبال آن سوءاستفاده‌ی افراد نادرست انجام داده می‌شوند و همچنین نوع دسترسی‌هایی که برای انجام محتوایی خاص نیاز است در این بخش قرار می‌گیرد.

    بازی لینک فیس بوک خود را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد.

    مشخصات برنامه موبایلی

    نسخه تست شده روی iOS ۱.۱
    واحد پول رایگان
    ناشر Rose Design & Education Services Ltd
    ارز رایگان