The Ninja In The Dark

thumbnail
۸ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

از بین بردن افراد در تاریکی با تکیه بر قدرت حافظه

سال: 2019
    بررس برنامه: پرستو رحیمی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    در ابتدا سازوکار بازی به بازیکن آموزش داده می‎شود. عواملی چون قرار داشتن بمب یا از بین بردن افراد در زمان مشخص نیز برای افزایش چالش در بازی قرار داده شده ‎است. در برخی از مراحل تعداد بیشتری از افراد حضور دارند که از بین بردن آن‎ها نیازمند سرعت عمل بالاتر بازیکن است.
    برای از بین بردن افراد در تاریکی زمان مشخصی در نظر گرفته شده‎ است که با توجه به محدود بودن زمان قدرت حافظه و سرعت عمل بالای بازیکن به چالش کشیده خواهد شد.
    پس از ضربه زدن به شخصیت‎ها، افتادن آن‎ها بر زمین برای لحظاتی کوتاه بدون تصویری از خون یا جراحت نمایش داده می‎شود.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    در ابتدای هر مرحله تعدادی تصویری از افراد با گرافیک کارتونی و در تم نینجا در اختیار بازیکن قرار می‎گیرد. بازیکن باید در زمان مشخص شده که چندین ثانیه است مکان قرار گیری هر یک از افراد را به حافظه‎ی خود ‎بسپارد. پس از گذشت زمان صفحه‎ی بازی کاملاً تاریک خواهد شد. بازیکن با تکیه بر حافظه‎ی خود و با کشیدن انگشت بر صفحه‎ی بازی و بر جایگاه صحیح هر یک از افراد، آن‎ها را بدون نمایش جراحت از بین می‎برد. الگوهای قرارگیری افراد در هر مرحله تغییر می‎کند که تمرین خوبی جهت بهبود توانایی حافظه بصری در بازیکنان خواهد ‎بود. فیلم‎های تبلیغاتی در جریان بازی قرار دارد. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی برنامه را مطالعه کنید. این بررسی بر مبنای نسخه‎ی 1.1.5 iOS و در تاریخ 99/02/1 نوشته‎ شده است.

    کیفیت

    بازی ساختار جذابی دارد و گرافیک شخصیت‎ها و فضای آن طراحی به روزی دارند. تصاویر پشت زمینه‎‎ی در طی مراحل تغییر خواهد کرد که با توجه به تم نینجای بازی تا حدی از المان‎های فرهنگ ژاپنی الهام گرفته شده‎ است.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    برای در اختیار داشتن امکاناتی مثل دوربین دید در شب یا خنثی کننده‎ی بمب و همچنین حذف تبلیغات بازی مبالغی از 1.39$ تا 3.99$ برای خرید سکه جهت خرید درون برنامه لازم است.

    حریم خصوصی

    تمامی اقدامات و استراتژی‌هایی که برای جلوگیری از پخش شدن اطلاعات شخصی کاربران و به دنبال آن سوءاستفاده‌ی افراد نادرست انجام داده می‌شوند و همچنین نوع دسترسی‌هایی که برای انجام محتوایی خاص نیاز است در این بخش قرار می‌گیرد.

    لینکی با نام این بازی در فیس‎بوک وجود دارد.

    مشخصات برنامه موبایلی

    نسخه تست شده روی iOS ۱.۱.۵
    واحد پول رایگان
    ناشر Spawn Digital SAS
    سال انتشار ۲۰۱۹
    ارز رایگان