The Office Quest

thumbnail
۱۲ سال به بالا
۸ تا ۱۲ با همراهی والدین
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

حل پازل در محیط یک اداری با استفاده از تفکر و خلاقیت

سال: 2017
    بررس برنامه: پرستو رحیمی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    چگونگی انجام بازی ساده است و در ابتدا توسط متن‌هایی به بازیکن آموزش داده می‌شود؛ اما در ابتدای بازی یافتن مکان هر معما کمی سخت است. همراهی والدین برای درک بهتر معماها برای کودکان تازه‎کار کمک‌کننده خواهد بود.
    بازی به پویا شدن قدرت تفکر تحلیلی و همچنین به رشد قدرت تخیل در کودک کمک خواهد کرد.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    این بازی ماجراجویانه در قالب و فضای یک دفتر کار انجام می‌شود که در آن شخصیت اصلی (کارمند دفتر) با دیدن نور قرمزرنگ و دنبال کردن آن با چالش‌ها و معماهای متفاوتی روبه‌رو می‌شود. با حل کردن هرکدام از معماها بازی به جلو می‌رود. این بازی تنها با ضربه زدن بر روی صفحه بازی انجام می‌شود اما حل معماها نیازبه چشمان تیزبین و خلاقیت بازیکن دارد. نکته‌های کمکی نیز به‌صورت محدود و رایگان یا با پرداخت هزینه و به‌صورت نامحدود در بازی وجود دارد. حل کردن هرکدام از معماها در گرو حل کردن معمایی دیگر قرار دارد که خود قدرت تفکر تحلیلی و حل مسئله کودکان را به چالش می‎کشد. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی برمبنای نسخه‎ی 5.0 iOS در تاریخ 98/06/27 نوشته‎شده است.

    کیفیت

    طراحی فضای بازی و شخصیت‌های آن با گرافیک کارتونی نمایش داده می‎شوند و رنگ‌های استفاده‌شده در بازی نمایشگر فضای یکنواخت اداره است.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    بخش ابتدایی این بازی به‌صورت رایگان است، اما برای ادامه 2 بخش پایانی، حذف کردن تبلیغات و در اختیار داشتن نکته‌های کمکی به‌صورت نامحدود، بازیکن لازم به پرداخت مبالغ متفاوتی است.

    حریم خصوصی

    تمامی اقدامات و استراتژی‌هایی که برای جلوگیری از پخش شدن اطلاعات شخصی کاربران و به دنبال آن سوءاستفاده‌ی افراد نادرست انجام داده می‌شوند و همچنین نوع دسترسی‌هایی که برای انجام محتوایی خاص نیاز است در این بخش قرار می‌گیرد.

    بازی لینکی در توییتر و فیس‌بوک دارد که بازیکن می‌تواند در آن عضو شود.

    مشخصات برنامه موبایلی

    نسخه تست شده روی iOS ۵
    واحد پول رایگان
    ناشر ۱۱Sheep Ltd
    سال انتشار ۲۰۱۷
    ارز رایگان