The Tribez: Build a Village

thumbnail
۷ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

توسعه‎ی قبیله‎‎ای ساده با استفاده از مدیریت منابع و تولید محصولات بیشتر

سال: 2018
    بررس برنامه: پرستو رحیمی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    راهنمای بازی (آئورا) زنی با پوششی نامتعارف و متفاوت با شخصیت‎های اصلی است که گاهی در بازی ظاهر می‎شود.
    متن‌های راهنمایی و آیکون‌هایی در صفحه بازی نمایان می‎شوند که به درک راحت‌تر بازیکن کمک می‌کند. وارد شدن به بازی زمان‌بر است و در هر بار ورود بازیکن نیاز به بارگذاری مجدد اطلاعات است و در برخی نیز مواقع ورود با خطا مواجه می‌شود.
    بازیکن با مدیریت صحیح منابع و توجه دقیق به نیاز قبیله بازی را پیش می‌برد. تصاویری از اشیای باستانی، ابزارآلات و روش زندگی شخصیت‎ها، به آشنایی بازیکن با عصر سنگ کمک خواهد کرد و همچنین بازی می‌تواند به رشد قدرت تخیل بازیکن کمک کند.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    این بازی در عصر سنگی و در سرزمینی زیبا تصویرسازی شده است و ساختار آن بر روی ساخت‌وساز و توسعه‎ی محیط زندگی است. بازیکن در نقش رئیس قبیله، با به‌کارگیری افراد قبیله به ساخت بناهای سنگی و تولید محصولات کشاورزی مشغول می‌شود تا با گسترش قبیله، وضع اقتصاد آن را بهبود می‌بخشد. کودک باید برای ساکنین غذا تهیه کند و با ساخت مکان‌های عمومی رضایت آنها را جلب کند. قلمروهای دیگر و نیز گنجینه‌هایی در بازی وجود دارد که بازیکن با حس ماجراجویی خود به کشف آنها می‌پردازد تا قلمروی فعلی خود را گسترش می‌دهد. در این بازی کودک دنیای خود را با تعامل با افراد گروه و مدیریت منابع در مورد مفاهیم اولیه‎ی اقتصادی آشنا می‎شود و در جریان بازی روش‎های مختلف برای رسیدن به بهترین تعادل ممکن را تمرین می‎کند. بازی با پیشنهادهای متنوعی برای آیتم‌های متفاوت بازیکن را به خرید آنها ترغیب می‌کند و سبب تقویت فرهنگ مصرف‌گرایی در او می‌شود. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی برنامه را مطالعه کنید. این بررسی برمبنای نسخه‎ی 11.2.1 iOS در تاریخ 98/04/30 نوشته‎شده است.

    کیفیت

    تصویرسازی بازی با تم عصر سنگی بسیار جذاب و مملو از جزییات و رنگ است طراحی لباس و چهره شخصیت‌ها نیز برگرفته‌شده از زندگی قبیله‎ای است. موسیقی زیبای در حال پخش در بازی نیز با تم بازی همخوانی دارد.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    بازیکن با مشاهده ویدیوهای تبلیغاتی در بازی طلا و الماس‌هایی به دست می‌آورد که از آنها برای قدرتمند کردن و گسترش قبیله خود استفاده می‌کند. همچنین با پرداخت حداقل 3.39$ و حداکثر 139.99$ مقادیر متفاوتی از طلا و الماس تهیه کند. گردونه شانسی در بازی وجود دارد که بازیکن می‌تواند شانس خود را امتحان کند و به‌طور تصادفی تعدادی سکه و الماس دریافت کند.

    حریم خصوصی

    تمامی اقدامات و استراتژی‌هایی که برای جلوگیری از پخش شدن اطلاعات شخصی کاربران و به دنبال آن سوءاستفاده‌ی افراد نادرست انجام داده می‌شوند و همچنین نوع دسترسی‌هایی که برای انجام محتوایی خاص نیاز است در این بخش قرار می‌گیرد.

    بازی صفحه‌ای در فیس بوک دارد که بازیکن می‌تواند با حساب کاربری فیس بوک خود واردشده و دوستان خود را به بازی دعوت کند و الماس‌هایی در بازی به‌عنوان جایزه دریافت کند. همچنین می‌تواند از صفحه بازی عکس بگیرد و با دوستان خود به اشتراک گذارد. دسترسی به اینترنت برای انجام این بازی لازم است.

    مشخصات برنامه موبایلی

    نسخه تست شده روی iOS ۱۱.۲.۱
    واحد پول رایگان
    ناشر Game Insight UAB
    سال انتشار ۲۰۱۸
    ارز رایگان