Tie Dye

thumbnail
۱۱ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

رنگ کردن لباس‎های متفاوت با بهره‎گیری از خلاقیت

سال: 2020
    بررس برنامه: پرستو رحیمی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    شخصیت‎هایی به عنوان مشتری به بازیکن مراجعه می‎کنند که تمامی آن‎ها خانم‎هایی هستند که با کلیشه‎های جنسیتی طراحی شده‎اند و با توجه به این ‎که مراحل بازی در یک ساحل انجام می‎شود برخی از شخصیت‎ها با لباس شنا هستند.
    انجام بازی بسیار ساده است و درک آن برای بازیکنان تازه‎کار نیز دشوار نخواهد بود. در صورت اتصال به اینترنت تبلیغاتی در بازی نمایش داده می‎شود که تعداد زیاد آن‎ها تا حدی خسته‎کننده خواهد بود.
    هیچ گونه محدودیتی در چگونگی استفاده از رنگ‎ها برای رنگ کردن لباس‎ها وجود ندارد که می‎تواند کمک خوبی برای پرورش خلاقیت در کودکان محسوب شود.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    کودک در این بازی لباس‎های متفاوتی مثل پیراهن یا دامن را رنگ می‎کند. در هر مرحله لباسی با رنگ سفید به همراه رنگ‎های متفاوتی وجود دارند. کودک با روش‎های مختلفی لباس را جمع می‎کند و سپس با استفاده از رنگ‎های مورد‎نظر و با بهره‎گیری از خلاقیت خود آن را رنگ می‎کند. بازی ساختار ثابت و یکنواختی دارد اما استفاده از هریک از روش‎های جمع کردن لباس، طرحی متفاوت را به وجود می‎آورد که متنوع بودن طرح‎ها و رنگ‎ها باعث جذابیت بازی برای کودکان خواهد شد. تبلیغاتی بسیاری در جریان بازی قرار دارد. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی آن را مطالعه کنید. این بررسی بر مبنای نسخه‎ی 1.6.0 iOS در تاریخ 7/07/99 نوشته ‎شده است.

    کیفیت

    تصویر پس‎زمینه‎ی تمامی مراحل تصویر ثابتی از ساحل و دریا است. طراحی شکل ظاهری شخصیت‎ها محدود است اما موارد متنوعی مثل دامن، پیراهن و بلوز در بازی وجود دارد که استفاده از روش‎ها و رنگ‎های متنوع به هریک ظاهری منحصربه‎فرد خواهد داد.‎

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    در صورت اتصال به اینترنت تبلیغات بسیاری در جریان بازی پخش می‎شود.

    دنیای واقعی

    روش‎های متفاوتی برای جمع کردن لباس‎ها در بازی نمایش داده می‎شود. به طور مثال کودک ‎می‎تواند لباس را جمع کرده و دور آن‎ها نخ بپیچد و آن را رنگ کند. روش‌ها به وضوح نمایش داده می‎شوند و می‎توانند راهنمای خوبی برای رنگ کردن لباس‎ها و زیباتر کردن آن‎ها در دنیای واقعی باشد.

    حریم خصوصی

    تمامی اقدامات و استراتژی‌هایی که برای جلوگیری از پخش شدن اطلاعات شخصی کاربران و به دنبال آن سوءاستفاده‌ی افراد نادرست انجام داده می‌شوند و همچنین نوع دسترسی‌هایی که برای انجام محتوایی خاص نیاز است در این بخش قرار می‌گیرد.

    برای در اختیار داشتن بعضی از وسیله‎های رنگ‎آمیزی دسترسی به اینترنت لازم است.

    مشخصات برنامه موبایلی

    نسخه تست شده روی iOS ۱.۶.۰
    واحد پول رایگان
    ناشر CRAZY LABS BY TABTALE , G.P
    سال انتشار ۲۰۲۰
    ارز رایگان