ToT or Trivia

thumbnail
۱۲ سال به بالا
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید

پاسخ به سؤالات و کسب امتیاز در قالب مسابقه

سال: 2020
    بررس برنامه: پرستو رحیمی

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    بازی با انتخاب گزینه‎ی مورد نظر و ضربه زدن روی صفحه‎ی بازی توسط انگشت بازیکن انجام می‎شود. با توجه به انگلیسی بودن سؤالات بازی و همچنین وجود تعداد زیاد سؤالات سینمایی غیر ایرانی، پاسخ به تمامی سؤالات برای برخی بازیکنان با چالش همراه خواهد‎ بود. فیلم‎ها و بنر‎های تبلیغاتی در بازی وجود دارند.
    سؤالات متفاوتی مثل نام کشوری که دارای بلندترین ساختمان جهان است یا نام مؤسس شرکت اپل در بازی وجود دارد که می‎تواند موجب افزایش اطلاعات بازیکن در زمینه‎های متفاوت شود.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.

    بازی در قالب مسابقه تعدادی سؤال در زمینه‎های متفاوت را در اختیار بازیکنان قرار می‎دهد. دو حالت مختلف در بازی وجود دارد که در حالت اول بازیکن پاسخ سؤالات را با توجه به علاقه‎مندی و ترجیح خود از میان دو گزینه انتخاب می‎کند. در این حالت پاسخ سؤالات به صورت پیش‎فرض در برنامه وجود دارند و انتخاب پاسخ صحیح مبتنی بر شانس است. در حالت دوم سؤالاتی مطرح می‎شود و بازیکن پاسخ صحیح را با تکیه بر اطلاعات عمومی خود از میان دو گزینه انتخاب می‎کند. هر چه بازیکن به تعداد بیشتری از سؤالات به صورت پشت هم و بدون باخت، پاسخ صحیح بدهد امتیازات بیشتری را کسب خواهد‎‎ کرد. فیلم‎های تبلیغاتی در جریان بازی وجود دارد. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی برنامه را مطالعه کنید. این بررسی بر مبنای نسخه‎ی iOS 0.3.2 در تاریخ 99/04/1 نوشته‎ شده است.

    کیفیت

    فضای مسابقه‎ای بازی با حضور شخصیت‎های متفاوت، میز و تغییر رنگ میز‎ها با توجه به پاسخ صحیح یا غلط سؤالات شبیه‎سازی شده‎ است. شخصیت‎ها از نظر شکل ظاهری تقریباً مشابه هستند و از نظر طراحی کیفیت بالایی ندارند.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.

    جهت حذف تبلیغات پرداخت مبلغ 3.99$ لازم است.

    حریم خصوصی

    تمامی اقدامات و استراتژی‌هایی که برای جلوگیری از پخش شدن اطلاعات شخصی کاربران و به دنبال آن سوءاستفاده‌ی افراد نادرست انجام داده می‌شوند و همچنین نوع دسترسی‌هایی که برای انجام محتوایی خاص نیاز است در این بخش قرار می‌گیرد.

    بازی در حالت آفلاین نیز قابل استفاده است اما جهت برخورداری از امکان نجات و باقی ماندن در مسابقه تماشای فیلم تبلیغاتی و دسترسی به اینترنت لازم است.

    مشخصات برنامه موبایلی

    نسخه تست شده روی iOS ۰.۳.۲
    واحد پول رایگان
    ناشر Yso Corp
    سال انتشار ۲۰۲۰
    ارز رایگان