Will Hero

thumbnail
۱۰ سال به بالا
۷ تا ۱۰ با همراهی والدین
در رامون، ستاره‌های یک محتوا با توجه به تحلیل کلی سنجه‌ها و نظر بررس و با هدف نشان دادن میزان هم‌راستایی آن اثر با نیازهای رشدی و تحولی گروه سنی موردنظر، ارزیابی می‌شود. با نحوه نوشتن بررسی در رامون آشنا شوید
نبردی هیجانی و پرسرعت بین شخصیت‎های مکعبی شکل با هدف قهرمان شدن
سال: 2018
    بررس متن: حامد داوری

    سنجه‌ها

    این بخش، مجموعه ای از سنجه‌های مثبت و منفی است که در هر محتوا بررسی می‌شوند، تعداد بولت‌ها نشانگر کمیت آن سنجه است. با کلیک روی هر سنجه می‌توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.
اطلاعات بیشتر درباره سنجه‌ها را در لینک زیر ببنیید: هر سنجه نمایانگر چیست؟
    این بازی دارای ابزارهای جنگی ( نیزه –تبر –موشک ) مشابه با اسباب‌بازی‌های کودکانه است. کودک به‌راحتی در هر مرحله می‎تواند تجربه پیروزی و شکست را حس کند و از کمک به دوستان قهرمان داستان به وجد آید.
    وقتی این بازی برای اولین بار اجرا می‌شود در هر مرحله‌ای که حرکات جدیدی وجود داشته باشد، بازی کودک را راهنمایی می‌کند. این بازی نیاز به کمک و نظارت مستقیم والدین ندارد و از همان ابتدا کودک می‌تواند به‌تنهایی بازی را انجام دهد.
    تصاویر پس‌زمینه‌ای بازی به‌صورت غیرمستقیم نمایی از شخصیت‎ها، اسطوره‎ها و ابزار مرسوم در فرهنگ کشور چین را نمایش می‎دهد.
    برخی از شخصیت‎های بازی شبیه به هیولا و روح (البته به‌صورت کارتونی) نمایش داده‌شده‌اند. همچنین قهرمان داستان بسته به قابلیتش از سلاح‌های مختلفی ازجمله تبر، شمشیر، نیزه یا موشک استفاده می‎کند. در زمان مبارزه بین شخصیت‎های مربعی شکل خونریزی نمایش داده می‎شود. محتوای غیرواقعی تصاویر مانع از تأثیرگذاری مبارزات بر روی کودکان در بلندمدت می‎شود.

    آنچه والدین باید بدانند

    در بخش آگاهی والدین درباره‌ کلیت محتوا، داستان و نکات مثبت و منفی آن نوشته‌ایم. همچنین به نکاتی اشاره می‌کنیم که ممکن است برای والدین مهم باشند.
    در این بازی کودک در نقش شخصیت قهرمان وظیفه‌ی نجات دوستان مکعبی شکل خود را بر عهده دارد. برای رسیدن به این هدف کودک باید به نبرد با شخصیت‌های منفی داستان بپردازد و درنهایت هر مرحله را به پایان برساند. بسته به شخصیتی که کودک در هر مرحله از بازی انتخاب کند، ابزارهای جنگی متفاوتی در اختیارش قرار می‌گیرد. این ابزارها شامل تبر، موشک، نیزه و بمب (به‌صورت کارتونی) است که کودک با زدن ضربه بر روی صفحه علاوه بر حرکت دادن شخصیت خود، از این ابزار هم استفاده می‌کند. هنگام کشتن شخصیت‌های منفی توسط بازیکن خون‌ریزی نمایش داده می‎شود، که البته نمایش این خون‌ریزی قابلیت حذف شدن از طریق بخش تنظیمات بازی را دارد. شخصیت‌پردازی و تصویرگری کارتونی بازی محتوای نمایش داده‌شده را از دنیای واقعی دور کرده است و از درجه خشونت آن کاسته است. برای آگاهی از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته می‎شود، بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را مطالعه کنید. این بررسی در تاریخ 97/11/30 نوشته‌شده و بر مبنای نسخه iOS1.5.0 است.

    کیفیت

    این بازی به علت پس‌زمینه‌های رنگارنگ و جذاب و همچنین ایجاد کردن محیط‌های مختلف و صداگذاری‌های هماهنگ با حرکت شخصیت اصلی، در مقایسه با بازی‎های مشابه در این گروه از کیفیت بالایی برخوردار است. رنگ‎های استفاده‌شده در متن بازی شاد، روشن و ملایم‎اند. گرافیک بازی دوبعدی است و موسیقی متن بیشتر حالت هیجانی دارد که تا حدودی بر روی کنترل بازیکن تأثیر می‎گذارد.

    مصرف گرایی

    مصرف گرایی به معنای وجود هرگونه ویژگی در بازی یا برنامه موبایلی است که باعث می شود تا مخاطب ترغیب به خرید یک محصول خاص یا دیگر بازی ها شود و یا حضور عناصری که به نحوی سبک زندگی‌ مصرف‌گرایانه را تشویق کند.
    در صورت آنلاین بودن، تبلیغات بازی‌های دیگر نشان داده می‌شود و همچنین در اوایل هر مرحله لینک دانلود بعضی مراحل پیشنهاد می‌شود که کودک می‌تواند به اختیار آن مرحله را دانلود کند.

    مشخصات برنامه

    حداقل نیازمندی اندروید ۴.۱ یا بالاتر
    نسخه تست شده روی iOS ۱.۵.۰
    سال انتشار ۲۰۱۸